Olmayana Ergi Yöntemi


Şunu eriyoruz:
Her başarılı kadının arkasında başarısız bir erkek vardır. 

Bize başarılı erkek kollaması adı altında hep yutturdular, yok efendim bir erkeğin hakiki başarısı arkasındaki dişi elde gizlidir falanlı göndermelerle.. Ona çok cici bakan, her türlü ihtiyaçlarını itinayla gören, ne yapılacaksa çiftletmeden yapıp başarılı olmaya hazır bir erkeğe dönüştüren esasen çok mahir kadın kişisidir denildi. Ben aslında bunları feminizm gömleğini keyinmemden kelli söylemiyorum ki giymem orası ayrı. Fakat ortada her türlü müspet davranışının, ardındaki görünmez bir dişi varlığa yüklendiği vasıfsız bir erkek profili var. Aynı zamanda algıda sosyal seçicilik de diyebileceğimiz diğer husus, kadının erkeğin gerisinde hakiki meşgalesi onu başarılı etmek sayıldığı gayet tıkız iş bölümü ki bu feminizmin zırt dediği yer. Ben, şu an bu saydıklarımın ilkine daha fazla su taşıyor gibi görünüyorum. Ama hakikat şöyle:

Platon mağarası görünümündeki gölgeli hayatlarından sızıp suretlerin asıllarını görme hayalinde olan bir takım kadın kısmısını, olmayana ergi yöntemiyle alır da erkeğin önüne koyar ve önermenin zıddını oluşturursanız, tam da başta arkasındaki dişi güçten kaynaklı methiyeler dizilen erkeği başarısız erkek subkategorisine şutlamış olursunuz. O zaman da azizim,  başarılı kadının arkasında bir başarısız erkek olmaz da ne olur? Bilim diyor bunu, matematik diyor.

Bilmem savsaklayabildim mi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çöplük

İrrasyonel sanılar