4.12.13

Şeyler




"çocuk e harfine yaslanmış uyuyordu 
sonra saçlarımız kapandı, denklerimiz bağlandı sonra 
boyuna ateşler söndü dağlarda 
bir yıldız boyuna söndü durdu 
çocuk insan seslerine yaslanmış uyuyordu 

o zaman ben atlıydım işte 
saçlarımda geceler morarırdı 
yorgun olamazdım çok uzaklardaydı yurdum çünkü 
boyuna tüfenkler doldurmuştum sularım girilmezdi çığlıklardan 
canavarlar besliyordum ulu bir askerdim sanki 

ve artık çirkinim 
uykularımda örümcekler üreyor şimdi 
gelmiş geçmiş bütün gölgeleri denedim 
ellerim hala pençe gibi 

düşler, tüfenkler ve ayaklar 
gözlerimi engel oluyor güneş."

(ismet özel / tüfenk)



( e harfine yaslanamamış çocuklara.. uyuyan adamlara..)




1 Yorumcu:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=d9rgGueO6Cs

    YanıtlaSil

Âlâkeder

© _iyi ya. 2013 - -