15.10.10

O biçim Hard Rock from The Middle East..

Bu abiler şu zamanda olsa vaki aylarca ana haber bültenlerinden düşmeyecek, twitterlardan tonlarca selam çakılacak, facebookta adına methiye sayfaları açılacak bir eylemde bulundular, bundan 50 küsür sene evveli. Vay efendim neydi o? Doğu topraklarından bir demetinin dillerinden -o güzel Türkçemiz'den- mükemmel eğlenceli parçalar 'cover'layıp, yani böyle kendi ambalajlarıyla bir güzel süsleyip insanlığa büyük bir adım kıyağı geçtiler. Biz bundan uzunca bir vakit haberdar olmadık tabi internet yoktu. Tam bir ortaçağ karanlığı mein gottt! Sonra vakıf olanlar varsa da 'underground' takıldı, ben keşfettim gayri insani meleksi melekelerim bende kalsın deyu duyurmadılar. Herneyse bir takım olaylar..
Bu The Devil's Anvil denen güldürükçü grubu ben haylidir dinliyorum. Hani haylisi en fazla iki sene eder artizlik yapmayayım ama düğün dernekte ellerin oyunda baş aktör olduğu "lingo lingo şişeler"in yerini ilk andan itibaren teslim ettim bu yeni forma. 
Moderniteye gönülden bağlı bir gelenekçiyim işte öyle.

Şu lingodan daha şişe bir parçadır:



0 Yorumcu:

Yorum Gönder

Âlâkeder

© _iyi ya. 2013 - -