15.10.10

Hislendim ya ben şimdi gayet yağmurumsu ya mevsim.. bla bla bla..

Ben, duyargalarını yağmura endekslemiş biri değilim aslında. Gerçekten.
Yağmurun sesi beni aşka davet etmez mesela.  Yansıma yollu sözcüklerin azami sayısını yağmur bünyesinde barındırır ki sesiyle insan varlığını bam telinden bir güzel yakalasın. Ben şakır şakırı da sevmem, şırıl şırılı da, çisil çisili de..Belki beni ıslatmayan yağmurun sesinin kıymetsiz gelişinden bilmem, arap kızının camdan aptal aptal yağmuru seyredip, bir çırpı sokağa çıkıp ıslanmadığı için bütün arap kızlarına karşı koşulluyum. Beni yağmurun ne müzikal tınısı ne de görsel şöleni cezbediyor. Düşüşün en güzeli yağmur damlalarına bahşedilmiş. Kendi düşüşümü yağmur damlalarıyla taçlandırıyorum ben.
Ooh ne de sembolik diyorum.

Ama kesildi şimdi.

0 Yorumcu:

Yorum Gönder

Âlâkeder

© _iyi ya. 2013 - -